Monday, January 7, 2013

Lisää aarteita äidiltä - More treasures from mom

Nämäkin sain äidin kätköistä, tuota ilmotustaulua myöten:

These too are from mom's stuff, including the notice board:





Sabluunat on tietysti isoja nukkiskokooon, mutta koska oon SURKEA taiteilija, ajattelin hyödyntää osia niistä nukkekotien koristemaalauksissa:

The stencils are obviously too big for my dollhouses, but since I'm a TERRIBLE artist, I figure I can utilize bits of them for decorative paintings in the houses:





Nuo simpukat ovat pikkuruisia ja täydellisiä <3

Those shells are tiny and sheer perfection <3


Jopa nastat ovat koristeellisia:

Even the pins are beautiful:


Lisää sabluunoita, mukaanlukien kennellogoni:

More stencils, including my kennel logo:


Tää vanha lehti on väärällään inspiroivia kuvia:

This old magazine is chockful of inspirational ideas:


No comments: